Spati ali ne spati? ⏰

Živjo! 

Najprej en met nazaj: zadnjič sem pisal, kako se razpustimo v času dopusta, kako naša trdna disciplina na dopustu popusti, in kako vse skupaj oteži povratek na trening. 

Danes pa izveš, 

– kako poskrbeti za dober spanec v času dopusta,

– kako poskrbeti, da nas na dopustu ne nervira budilka in

– kako se zbuditi polni in sveži kot jutranja rosica.

.

1.) Zlato pravilo dobrega spanca je enako kot zlato pravilo dobrega treninga: red.

Vemo, da na dopustu zapaše iti spat malo pozneje kot običajno, a vseeno ne pretiravaj.
Poskusi ohraniti čimbolj reden urnik spanca, zjutraj pa ne poležavaj, ampak poskusi čimprej vstati. 

2.) Jutranja aktivnost na dopustu je zakon. Mogoče se sliši pretiravanje, ampak je res.

Dopust je za večino redka priložnost, da si lahko privoščiš jutranjo telovadbo, jutranji tek ali hojo. Aktivnost naj bo krajše narave, a dovolj, da se prebudiš, predihaš in preznojiš.
Jutranja telovadba zbudi tvoj organizem, spodbudi prebavo, metabolizem itd. Poleg tega pa se na ta način izogneš poletni vročini. 

3.) Oh, poletna vročina.

Vroče noči nam lahko močno pokvarijo spanec. Zato poskrbi, da bo prostor, kjer spiš, ponoči hladen in prezračen.
Odejo lahko zamenjaš za samo pregrinjalo za odejo ali rjuho, ta pa naj bo iz bombaža ali drugih naravnih materialov. Dober trik je tudi mrzel tuš tik pred spanjem.

.

Če ravno dopustuješ, boš nasvete uporabil/a že takoj? Če ti nasveti pridejo prav šele za naslednji dopust, si ta blog zapis shrani ali označi v zaznamkih. ⭐️✔️

.

Dopust je čas spanca, počitka, res je.

Počitek pa mora obsegati vse nivoje: tako psihične kot seveda fizične.
In kako zagotoviti le-te? 

.

Naslednjič raziskujeva naprej. Izvedel/a boš.

– kako poskrbeti za psihično razbremenitev doma ali na dopustu, 

– kaj je čuječnost in 

– kaj znižuje raven stresnega hormona kortizola. 

.

Se bereva jutri, v petek!

Coach Blaž iz Lamfita

Prijavi se in prejmi sveže novičke Lamfita!