KAKO NA POHOD V NARAVO V ČASU KORONAVIRUSA?

V teh dneh, ko je vreme zunaj lepo, samo-izolacija pa preutesnjena, nas preprosto kliče v naravo, na sprehod, pohod ali pa samo, da se nadihamo zraka.

AMPAK! Pozor! Ni vsako ravnanje v skladu s preventivnimi ukrepi glede Koronavirusa COVID-19! Da vam olajšamo čas v samoizolaciji, smo zbrali 3 NE-je in 3 DA-je, ki naj vam služijo kot nasveti za druženje v naravi.

3-NE! S preventivo mislimo resno!

NE, ne ustavljamo se pri sorodnikih, sosedih, ne sprejemamo vabil na pijačo ali klepet. Če mislite, da vas ne bodo razumeli, bodite čimbolj vljudni. Lahko rečete: »Se opravičujem, ampak v teh časih moram iz preventive odkloniti prijazno povabilo, se podružimo raje, ko bo nevarnost virusa mimo.« Če boste povedali na ta način, verjamemo, da vas bodo razumeli. S takim ravnanjem boste tudi postavljali zgled za druge.

NE, ne hodimo po zelo obljudenih poteh, ki so lahko tudi ozke in ne omogočajo srečanja, kjer bi se v varnostni razdalji umaknili ostalim pohodnikom. Izogibajte se tudi zadrževanju na vrhovih, ki so velikokrat manjše površine in lahko nastane večja koncentracija pohodnikov. Prav tako se ne podpisujte v knjigo pohodnikov, saj sta lahko okužena pisalo in knjiga. Raje kot na zelo obiskane pohodniške točke se odpravite na sprehod po manj znanih poteh, mogoče preko travnikov in gozda … nekam, kjer boste lahko res sami.

NE, ne igramo iger z žogo, četudi smo na prostem, ne pustimo otrokom, da se igrajo na igralih. Čeprav stojimo daleč, se lahko virus prenese z žogo. Isto velja za igrala. Čeprav smo ta trenutek sami, pa je lahko virus prisoten na površini igral.

 

Da lahko pozitiva premaga v teh tudi negativo, pa še 3x DA!

DA, v času epidemije je priporočljivo gibanje v naravi. Za odrasle je priporočljivo, da bodite zmerno telesno dejavni vsaj 150 minut na teden. Več in bolj intenzivna telesna dejavnost prinaša večje zdravstvene koristi. Gibanje v naravi je v času epidemije celo svetovano, treba pa je seveda upoštevati preventivne ukrepe.

DA, na sprehod se lahko odpravimo v družbi članov gospodinjstva, s katerimi ste tako ali tako v rednih stikih. Isto velja za domače živali, za katere ni nobenih dokazov, da bi prenašale virus COVID-19.

DA, lahko počnete tudi ostale aerobne aktivnosti: kolesarjenje, rolkanje, rolanje itd. seveda v okviru preventivnih ukrepov.

 

Spremenimo znano frazo z glavo na zabavo v z glavo v naravo ter skupaj poskrbimo za aktivno in karseda produktivno preživljanje časa epidemije. Bodimo odgovorni do sebe in drugih.

Pa ne pozabite označiti vaše aktivnosti v Lamfitovem dnevniku 100-dnevnega izziva Do poletja bom fit!

Ekipa Lamfit

 

P.S.:
Vas zanima kako narediti kvalitetno vadbo doma?  Poglejte si brezplačen trening na povezavi:

Prijavite se in prejmite novičke Lamfita! 🙂