DNEVNIK IZZIVA – 50 dni za NOVE IZZIVALCE

Hej. Predlagam ti, da si dnevnik preneseš na spodnji povezavi, natisneš in prebereš priložena navodila: 

 

👉Prenesi – DNEVNIK za nove izzivalce ✔

in, če se še nisi se pofočkaj v naši uradni FB skupini izziva tukaj: povezava.

 

NAVODILA ZA IZPOLNJEVANJE DNEVNIKA

Za vsak dan označi, kaj si počel-a. Črko vpiši pod dan, po želji lahko za športno aktivnost dopišeš tudi minute. Aktivnosti označuj po naslednji legendi:

A-aerobna vadba,

B-bootcamp,

P-počitek,

DP-izpolnjevanje dnevnika prehrane.  

V kvadratek pa obkljukaš za ✔️ “opravljeno”, ali narediš križec za ❌”ni mi uspelo”.

 

PRIPOROČILA ZA IZPOLNJEVANJE

Pri načrtovanju svoje aktivnosti v 50-dnevnem izzivu ti je prepuščeno kar dosti svobode. Nismo želeli preveč omejevati vadečih in vadbe oblikovati splošno – vsak ima svoje prednosti in mogoče kakšno omejitev pri športu, mogoče imaš tudi svoje obveznosti, ki rabijo prilagoditve, ali pa se kak dan počutiš slabše itd.

Zato priporočamo posvet pri Lamfit strokovnjaku, ki je v okviru izziva brezplačen.

Skupaj bosta oblikovala kar se da najboljši plan, prilagojen samo tebi in ti bo prinesel zanesljive rezultate.

 

Zelo pomembna nam je KONSTANTNOST. To si zagotoviš s samokontrolo opravljene aktivnosti. Z vpisovanjem v dnevnik pa zagotoviš SLEDLJIVOST vadbe in ta omogoča, da se spet odpraviš na vnovičen posvet, kjer bosta skupaj z Lamfit trenerjem analizirala tvojo aktivnost in predlagala izboljšave, ki bodo poskrbele za maksimalen rezultat.  

Skupaj s trenerjem bosta individualno za vas našla pravo ravnotežje med vrstami aktivnosti, ter kdaj jih opravite.

Primer:

  • Aerobna vadba: 1-3 na teden.
  • Bootcamp vadba: 1-3 na teden.
  • Počitek: vsaj en dan v tednu.
  • Izpolnjevanje dnevnika prehrane: vsaj en dan v tednu, zaželeno je beleženje vsakodnevne prehrane.
  • Vpišite tudi druge vrste aktivnosti, ki jih naša legenda ne zajema.

Na dan je seveda možnih več aktivnosti, pri tem moramo biti pozorni pri intenzivnosti vadbe. Izpolnjevanje dnevnika prehrane pa lahko kombinirate s katero koli aktivnostjo.

 

Vabljen-a, da izpolniš tudi dodatne »nalogice«, ki jih prinaša dnevnik 100-dnevnega izziva in so bolj motivacijske narave.

In še zadnje: obvezno nam sporoči povratno informacijo, ko boš opravil-a s prvim tednom izziva! Se že veselimo. 🙂

 

Za posvet z Lamfit trenerjem piši na info@lamfit.si, ali kliči na 031/520-358.

In naj se zate 50-dnevni izziv navdiha in akcije PRIČNE!

 

Želimo vam super izziv!

Blaž z ekipo Lamfit

Prijavite se in prejmite novičke Lamfita! 🙂