5 KORISTNIH NAVAD AKTIVNIH LJUDI

Kako zmoreš? Kdaj najdeš čas? A nisi nič utrujena?

Včasih vprašamo kako kolegico, sodelavko ali znanko, ki po jutranjem teku ob 7.00 že sedi v pisarni, ali pa po 3 otrocih vzdržuje postavo, ki je zavidanja vredna. Vsi smo se že kdaj vprašali – zakaj pa meni ne uspe? Kako jaz ne najdem časa?

Žal čarobne formule uspeha ni, lahko pa si za začetek pomagate tako, da se ozrete po navadah, ki narekujejo vaše življenje – boljša kot je navada, bolj zdravo bo vaše življenje, več boste imeli energije in posledično tudi časa. 

 

  • PO NOČI SE DAN POZNA

Kvaliteten spanec zagotavlja, da se telo spočije, regenerira in ga pripravi na izzive naslednjega dne. Aktivneži so aktivni podnevi, ponoči pa poskrbijo, da dobijo dovolj spanca in počitka. Ampak pozor – več spanja ne pomeni boljši spanec. Športna aktivnost dokazano zmanjšuje motnje spanca, kot so nemiren spanec, pogosto prebujanje itd. Spanje in aktivnost torej hodita z roko in v roki in potrebno je le najti ravnotežje.


  • MANJ SPLETA ZA VEČ AKTIVNOSTI

Dandanes, ko smo vsakodnevno prilepljeni na naše telefone, povezani s celotnim svetom, na dan pa prejmemo rekordno število informacij, je stopil v osprednje pomen zmožnosti odklopa. Namesto da bi srfali v neskončnost spleta, ki izgubi občutek za čas, se aktivni ljudje raje odpravijo na sprehod ali trening. Enako lahko storite vi – telefon pa pustite doma, tudi fotka s sprehoda ne bo prinesla tolikšnega zadovoljstva kot sama fizična aktivnost in psihična sprostitev. 


  • ISTE VRSTE PTIČI SKUPAJ LETAJO

Vemo, da je v družbi lažje in lepše. Enako velja za fizično aktivnost. Obkrožite se z ljudmi, ki so vsakodnevno aktivni, lahko se udeležite skupinske vadbe, kjer boste spoznali ljudi, ki se soočajo s podobnimi problemi, kot se vi in nenazadnje – k aktivnosti povabite svoje najbližje. Namesto popoldneva pred televizorjem se odpravite na družinski izlet v naravo!


  • PLANIRAJ, PLANIRAJ IN ŠE ENKRAT PLANIRAJ

Redna aktivnost zahteva poleg volje, energije in motivacije še ogromno časa – ena ura na dan se ne sliši veliko, če pa ste aktivni 1 uro na dan cel mesec, potem več kot 1 dan v mesecu porabite samo za telovadbo – in to je minimum do spremembe! Da vas ne začnejo preganjati izgovori, kot so nimam časa, je zato ključnega pomena dobra organiziranost. Uspešni ljudje vodijo dnevnike, pišejo urnike aktivnosti … v času 100-dnevnega izziva si pomagajte z Lamfitovim dnevnikom, potem pa začnite voditi svoj koledar aktivnosti. S tem lahko, poleg urejenosti športne aktivnosti, zagotovite tudi sledljivost in spremljanje vaše aktivnosti.  


  • MOJI CILJI SO …

Ugotovili smo, da redna športna aktivnost zahteva voljo, motivacijo, čas. Pomembno je, da ozavestite, zakaj želite biti aktivni in kakšni so vaši cilji. Napišite, narišite, skicirajte svoje cilje, motivacijo na list in si ga obesite nekam, kamor ga vsak dan vidite. Na ta način se lahko vsak dan spomnite, za kaj se trudite!

 

Opisane navade so tudi del Lamfit metode, s katero je prišlo do velike kvalitete življenja že prek 2000 članov. Z veseljem z izkušnjami in znanjem pomagamo. Tudi mi smo pred leti imeli veliko slabih navad, ki smo jih transformirali v dobre.

Na podlagi lastnih izkušenj smo svetovali našim varovancem, ki so s pomočjo našega globljega razumevanja težav zelo hitro po 3 korakih Lamfit metode tudi napredovali. 

 

 

Če so vam bili zgornje informacije všeč, skočite na povezavo do našega 100 dnevnega izziva, kjer najdete še več koristnih informacij na to temo.

Povezava: Fb skupina izziva

 

Lep dan! 

Lamfit ekipa 

 

Prijavite se in prejmite novičke Lamfita! 🙂