5 ključnih stvari, ki jih moraš vedeti pred vpisom v program vadb

Se odločaš za obliko vadbe, pa nisi prepričan/a, kaj bi ti ustrezalo?

Če si v dvomih: skupinske in online vadbe so odlična oblika vadbe, ki prinaša ogromno prednosti. Potrebno pa je, da si pazljiv/a, ker lahko nekateri pristopi vsebujejo tudi pomanjkljivosti, ki lahko negativno vplivajo na doseganje ciljev ali pa celo na zdravje!

.

Kaj je zate kot vadečega/o najbolj pomembno?

  1. Razmišljaj o kvaliteti in ne kvantiteti.

Dober vadbeni režim vsebuje skrbno pripravljen sistem vaj,  pravilno zasnovano vadbo z ogrevanjem, glavnim delom in zaključkom. V vseh delih vadbe mora biti možnost prilagajanja vaj in usmerjenost s strani trenerja, da vedno izvajate vaje, dokler jih lahko naredite še v popolni tehniki.

Število ponovitev na odraža kvalitetne vadbe, izvedba je tista, ki naj bo v središču pozornosti.

.

  1. Samo do tja, do kamor je zate zdravo!

Kljub temu, da imate veliko željo in občutek, da lahko nadaljujete tam, kjer ste pred dvemi ali tremi meseci končali, iz izkušenj trenerji vemo, da ste v septembru po daljšem dopustniškem premoru v slabši pripravljenosti.

Super je, da so treningi pod strokovnim vodstvom in da na prvih trening izvajate vaje postopno od manj intenzivnih do težjih izvedb, ko je za tabo vsaj pet vadb, s katerimi si pripravil/a telo na nadaljevanje.

.

  1. Vaje ti morajo biti prilagojene.

Vaje naj bodo raznolike in različnih intenzitet, da ti bodo vedno znova zanimive. Tedensko naj se vaje spreminjajo in ti predstavljajo izziv, le-ta te bo vedno pomaknil naprej. Aktivnost mora biti pripravljena tako, da se prilagodi v težavnostni stopnji in najbolje je, če so na voljo tri stopnje intenzitet: nižja, srednja in višja. 

Odloči se za tisto, ki ti bo v določenem obdobju ustrezala. Tako ne boš nikoli vadil/a pretežko in ne premalo. Taka vadba omogoča, da na njej lahko enako napredujete in vadite vsi, ne glede na starost, spol in vašo zmogljivost.

.

  1. Vadba ima zate več učinkov.

Program vadbe naj bo sestavljen tako, da omogoča več učinkov. Nikoli naj ne bo vse usmerjeno le v en efekt, kajti to lahko privede do težav na drugih področjih.

Pogosti drugi učinki poleg fizičnih (izguba maščob, moč …), katerih pomembnosti se včasih ne zavedamo: izboljšano počutje skozi daljše obdobje, imamo več energije,  izboljšano ravnotežje, večja samozavest, prožnost in gibljivost mišic, sproščenost telesa, uma in mišic, boljša kreativnost, tudi produktivnost itd.

.

  1. Se primerno ogreješ?

Ogrevanje je aktivnost pred glavnim delom vadbene enote. Je sestavni del vsake vadbe, ne glede na to, ali ste profesionalni športnik ali rekreativec. Z njim pripravimo telo na napore, ki se pojavljajo med samo vadbo, saj z lastno aktivnostjo.

Če ponudnik vadbe zagotavlja ogrevanje kot ločeno enoto in je nameni minimalno 10 minut, preden se prične z izvajanjem vaj v glavnem delu, boste dobro pripravljeni in varni tudi pred malo težjimi obremenitvami tekom treninga.

.

Pri izbiri vadbe upoštevaj vseh 5 točk –  na ta način boš dosegl/a kvalitetno, zdravo, učinkovito vadbo, ki ti bo prinesla zadovoljstvo in dosego tvojih ciljev! Ne preceni svojih sposobnosti, vadba naj ti bo v užitek in ne breme.

Za dosego visoke kvalitete vadb in tvoje dobro počutje poskrbimo tudi v Lamfitu. Rezerviraj si svoj termin in pokliči na 031-520-358, ali piši na info@lamit.si.

.

Lep športen dan ti želimo! 

Vodja in trener Blaž z Lamfit ekipo

.

Trije možni naslednji koraki, ki jih lahko še danes rezerviraš v primeru, da so mesta še prosta:

1. pridruži se nam na skupinskih vadbah v kombinaciji z vadbami v telovadnici po celostnemu programu – trajne preobrazbe po Metodi 777:

https://lamfit.si/program-preobrazbe-777/,

2. prijavi se na celostne online vadbe, ki potekajo v naši zaprti Lamfit fb skupini,

3. pošlji nam kratek SMS »prehrana« na tel. št. 031/520358 in prejmi konkretne 3 korake, ki ti bodo spremenili pogled na zdravo prehrano in prinesli trajen rezultat. 

 

Prijavi se in prejmi sveže novičke Lamfita!