3 UČINKOVITI KORAKI OGREVALNIH VAJ, S POMOČJO KATERIH BOSTE ODPRAVILI MOŽNOST POŠKODB

Se vam dogaja, da ste po športu dolgo utrujeni, vas po telovadbi bolijo celo določeni gibi, telovadba pa ne doseže želenega učinka?

Prevelika zaletavost z glavo skozi zid je tudi nam že povzročila težave, povezane z neprimernimi in nestrokovnimi treningi, ki so neprilagojeni pripravljenosti vadečih.

Ogrevanje je na takih treningih velikokrat nepravilno ali celo izpuščeno, kljub temu, da je ključnega pomena!

KO ŠPORTATE, SE VEDNO NAJPREJ OGREJTE!

Ogrevanje je aktivnost pred glavnim delom vadbene enote. Je sestavni del vsake vadbe, ne glede na to, ali jo izvaja profesionalni športnik ali rekreativec. Z njim pripravimo telo na napore, ki se pojavljajo med samo vadbo, saj z lastno aktivnostjo:

– povečamo presnovo v tistih mišicah, ki bodo v glavnem delu premagovale najpomembnejši del obremenitve, temperaturo in presnovo celotnega organizma,

  • povečamo prekrvavljenost,
  • povečamo elastičnost mehkega tkiva,
  • povečamo gibljivost in prožnost mišic,
  • zmanjšamo možnost nastanka poškodb,
  • dvignemo delovni nivo telesa,
  • izboljšamo pripravljenost organizma.

Kaj to pomeni za vas?

To pomeni, da se bistveno zmanjša možnost poškodbe, občutek utrujenosti ali pretreniranosti, vadba pa je bolj učinkovita in dosega boljše rezultate.

 

3 UČINKOVITI KORAKI OGREVALNIH VAJ,

S POMOČJO KATERIH BOSTE ODPRAVILI MOŽNOST POŠKODB:

 

1. Pognati kri po žilah!

Za prvi sklop lahko izvajate aerobne aktivnosti kot so: tek, kolesarjenje, veslanje … ali primerne kompleksne vaje: v delo vključimo čim več mišičnih skupin celega telesa.

2. Dinamično raztezanje

Po prvem sklopu ogrevanja sledi dinamično raztezanje, ki vključuje vse mišice in sklepe: kroženje z vsemi sklepi, odkloni, predkloni in zakloni trupa, kroženje z boki.

3. Krepilne vaje

Sledi sklop krepilnih vaj, ki poskrbijo za primeren mišični tonus pred glavnim delom vadbe. Vsako vajo izvedemo samo po eno serijo z 8 do 12 ponovitvami. Vaje naj si sledijo v naslednjem vrstnem redu: počep, sklece, upogib trupa, zaklon trupa.

 

KOLIKO ČASA VAM BO VZELO TO OGREVANJE?

Od 6-10 min.

SE ZAVEDATE, DA LAHKO Z NEPRAVILNIM OGREVANJEM POŠKODUJETE?

Da, prav ste prebrali.

Najpogostejše napake, ki se delajo pri ogrevanju:

– prekratko ogrevanje (mišice, sklepi, kite in vezi so premalo pripravljene na vadbo in možnost poškodbe se poveča);

– predolgo ogrevanje (izčrpanje telesa – s tem se zmanjša intenzivnost vadbe v glavnem delu vadbene enote);

– napačno izbrane vaje za ogrevanje.

Kako dobro ste ogreti Lamfitovci?

Vadeči na naših Lamfit vadbah ste vedno začudeni, kako kljub športni aktivnosti ne čutite nobenih bolečin v mišicah, vadbe pa puščajo čudovite pozitivne učinke – to je posledica tudi pravilnega ogrevanja, ki na Lamfit bootcamp Effect vadbah vedno poskrbi, da so mišice preskrbljene s kisikom, so bolj prožne in tako brez poškodb!

Ogreti za akcijo!

Pravilno ogrejte telo pred vsako vadbo in uživajte v športnih radostih dolgo in brez poškodb. Pridružite se zdravi vadbi, zaupajte naši strokovnosti in samo uživajte v športu!

 

Obiščite naše vadbe in se prepričajte sami ali pa nam pišite za nasvet!

Ekipa LAMFIT