5 stvari, ki jih morate vedeti pred vpisom na skupinske vadbe

5 stvari, ki jih morate vedeti pred vpisom na skupinske vadbe

Se odločate za obliko vadbe, pa niste prepričani, kaj bi vam ustrezalo? Če ste v dvomih: skupinske vadbe so odlična oblika vadbe, ki prinaša ogromno prednosti. Potrebno pa je, da ste pazljivi, ker lahko nekateri pristopi vsebujejo tudi pomanjkljivosti, ki lahko negativno vplivajo na doseganje ciljev ali pa celo na zdravje!

Kaj je za vas kot vadečega najbolj pomembno?

  1. Razmišljajte o kvaliteti in ne kvantiteti.

Dober vadbeni režim vsebuje skrbno pripravljen sistem vaj,  pravilno zasnovano vadbo z ogrevanjem, glavnim delom in zaključkom. V vseh delih vadbe mora biti možnost prilagajanja vaj in usmerjenost s strani trenerja, da vedno izvajate vaje, dokler jih lahko naredite še v popolni tehniki. Število ponovitev na odraža kvalitetne vadbe, izvedba je tista, ki naj bo v središču pozornosti

 

  1. Samo do tja, do kamor je za vas zdravo!

Kljub temu, da imate veliko željo in občutek, da lahko nadaljujete tam, kjer ste pred dvemi ali tremi meseci končali, iz izkušenj trenerji vemo, da ste v septembru po daljšem dopustniškem premoru v slabši pripravljenosti. Super je, da so treningi pod strokovnim vodstvom in da na prvih trening izvajate vaje postopno od manj intenzivnih do težjih izvedb, ko je za vami vsaj pet vadb, s katerimi ste pripravili telo na nadaljevanje.

 

  1. Vaje vam morajo biti prilagojene.

Vaje naj bodo raznolike in različnih intenzitet, da vam bodo vedno znova zanimive. Tedensko naj se vaje spreminjajo in vam predstavljajo izziv, le-ta vas bo vedno pomaknil naprej. Aktivnost mora biti pripravljena tako, da se prilagodi v težavnostni stopnji in najbolje je, če so na voljo tri stopnje intenzitet: nižja, srednja in višja.  Odločite za tisto, ki vam bo v določenem obdobju ustrezala. Tako ne boste nikoli vadili pretežko in ne premalo. Taka vadba omogoča, da na njej lahko enako napredujete in vadite vsi, ne glede na vašo starost, spol in vašo zmogljivost.

  1. Vadba ima za vas več učinkov.

Program vadbe naj bo sestavljen tako, da omogoča več učinkov. Nikoli naj ne bo vse usmerjeno le v en efekt, kajti to lahko privede do težav na drugih področjih. Pogosti drugi učinki poleg fizičnih (izguba maščob, moč …), katerih pomembnosti se včasih ne zavedamo:  izboljšano počutje skozi daljše obdobje, imamo več energije,  izboljšano ravnotežje, večja samozavest, prožnost in gibljivost mišic, sproščenost telesa, uma in mišic, boljša kreativnost, tudi produktivnost itd.

 

  1. Se primerno ogrejete?

Ogrevanje je aktivnost pred glavnim delom vadbene enote. Je sestavni del vsake vadbe, ne glede na to, ali ste profesionalni športnik ali rekreativec. Z njim pripravimo telo na napore, ki se pojavljajo med samo vadbo, saj z lastno aktivnostjo. Če ponudnik vadbe zagotavlja ogrevanje kot ločeno enoto in je nameni minimalno 7 minut, preden se prične z izvajanjem vaj v glavnem delu, boste dobro pripravljeni in varni tudi pred malo težjimi obremenitvami tekom treninga.

 

Pri izbiri vadbe upoštevajte vseh 5 točk –  na ta način boste dosegli kvalitetno, zdravo, učinkovito vadbo, ki vam bo prinesla zadovoljsto in dosego vaših ciljev! Ne precenite svojih sposobnosti, vadba naj vam bo v užitek in ne breme.

Za dosego visoko kvalitete vadb in vaše dobro počutje se trudimo tudi v Lamfitu. Rezervirajte si svoj termin in pokličite na 031-520-358, ali pišite na info@lamit.si.

 

Ekipa Lamfit

 

Blaž Lambergar

Saša Poglajen

Katarina Topčič

Jerneja Potočnik Koritnik

Andrej Jamnik